Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: Doxlas
Data: 2009-04-07 13:51:51
Jei ivyko tokia situacija - reishkias tu neivertinai atlekianchio dzhigito
greichio. Reikejo kelias sekundes likt pirmojoje juostoje, ir isheit lenkt i
antra juosta, kai dzhigitas jau bus jaja pralekes.
del feno - mane kaip tik tokioje situacijoje buvo nushove (kelias paprastas,
po juosta i kiekviena puse). Lenkiau, pamachiau dar pakankamai toli
prieshprieshine kryptim atvazhiuojanti auto, spustelejau kad butu trumpesnis
lenkimo kelias, ir tada pamachiau triumfuojanchiai ish uzh krumo isheinanti
pareiguna su zebro organu. Diskusijos nieko nedave, mokejau bauda, gavau
balu.