Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: YZF
Data: 2009-04-07 13:39:47
"mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message
news:grf93q$2s3$1@trimpas.omnitel.net...
> pagal sita pasakyma tai ir
>
> prie zalio sfiesoforo reiktu sustot - kad dzigitams netrukdytum ir ne tavo
> reikalas, kad jie KET pazeidzia..

Beabejo. O kaip kitaip? Pirmas klausimas kurio paklaus taves menturoje kai
bus aptariama avarija - ka padarei kad avarijos isvengti?

Yra taisykles, visi ju laikosi.Bet yra bendras saugumas kelyje kuris yra
auksciau visko ir jeigu tu esi teisus bet matai kad gali ivykti nelaimingas
atsitikimas tai turi uztikrinti kad jis neivyktu net jeigu tai butu
"praleidimas kai mano pagrindinis kelias"