Tema: Re: nuoirdus pripa inimas 3
Autorius: kiSLOTHnik
Data: 2009-04-08 12:12:29
Chia ne tau, chia tam "pasaulio mokytojui":
95. Norint atkreipti lenkiamo vairuotojo dėmesį, galima perjunginėti
šviesas, o ne gyvenvietėse – naudoti garso signalą.
O chia jam matai izheidimas kazhkox...
KET'o neskaites, vazhiuoja pagal paniatkes, ir ne tai, kad teisus jauchiasi,
tai dar ir kitus pamokys....
Ne del keliu ereliu, o va del tokiu "svieto lygintoju" ir turime "kara
keliuose".

--
kiSLOTHnik
The Toyota Camry is the car for people who don't like cars.