Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: offline
Data: 2009-03-25 22:28:57
Na kai aš klausiau, tai tie pigiausi modeliai kainavo kur kas brangiau nei
Cyruso šeškės :) turiu pastebėti kad tai irgi padarė šiokią tokią įtaką :)
Šiaip šnekant apie metalą, tai metalas metalui nelygu. pvz. Manowar;us
cyrusai su RS6 goroja labai gerai, negaliu paskayt, kad puikia, bet tikria
gerai, bet gi tuo tarpu yra ir kitų metalo rūšių. Pvz. bandant klausyti
simfoniio metalo (Ale Nightwish) arba speed power metalo (ale Dragonforce)
nu neskamba... nėra tos jegos, tos scenos.. viską sugroja, išgroja, bet nėra
to, taip sakykim "draivo". Aišku turiu vieną negerą įtarimą, kad kompaktai
yra sumasterinti ne atn normlaios aparatūros, kad grotų, bet ant visokių
boomboxų :) tai irgi variantas, nes lyg ir mašinoj su papigiaja pansonic
grotuvu + nakamichi kolonom groja vos ne geriau :) iš kitos pusės pasileidus
elektrinių gitarų albumčikus (Joe Satriani, Yngwie Malsmsteen) groja labai
gerai.. nors ten gi yra panašiai ta pats, ką daro Dragonforce'ai,
pasižymintys puikiais divejų elektrinių gutarų solo.. kurie būtent man ir
neskamba.... Taip , kad kol kas kaltinu kompaktų masteringą :) bet rieks
patikrint dar su "rimta" aparatūra :)
tiek pamastymų ir pastebėjimų, jei kam įdomu :)