Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: AS
Data: 2009-03-17 23:23:26
"Ernestas" <ernyis@gmail.com> wrote in message
news:gpp2er$c7d$1@trimpas.omnitel.net...
> na neskaitant itin brangiu Trigon, Denon, Magnat, kuriu tikrai kolkas
> nepirksiu. Tai gal sakau verta kartu besiklausant kolonas ir kitu stipru
> isbandyti,

Denon ir Marantz man kazkaip skamba labai panasiai ir su
lengvesniu/nemetaliniu roku kazkiek astrokai, saizokai. Praktiskai
nepriklausomai nuo kainu kategorijos sita bruoza islaiko. O jungineti
visokius variantus ir stiprintuvu, ir kolonu tiesiog butina. Visa tai turetu
buti ne otchodia ot kassy tsakant, nes kol nubengsi iki kitos parduotuves,
prismirs visi skambesiai ir niuansai. Aisku, galima galvoti, velniop cia,
niuansai, bet klausantis ilgesni laika, jie vis labaiu girdesis, ir galbut
vis labiau erzins, kad gal padarei klaida :-)