Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Icetom
Data: 2009-03-19 12:12:53
Buvau pamirses dar viena priezasti kodel pasirinkau Cyrus. Turint Cyrus ar
kito gamintojo stereo komplekta, ji lengva papildyti namu kinu, t.y.
nusipirkus AV Master 8.0 recieveri
(http://www.cyrusaudio.com/product.asp?ProductID=92 ). Prie jo tada jungiasi
centrine ir apsupties koloneles, o priekines-stereo lieka pajungtos prie
stereo stiprintuvo. Tokiu budu ir namu kina turi ir puikia stereo sistema
;). Sio recieverio trukumas, kad nepalaiko HD garso kodeku, ko pasekoje,
matyt, neideti HDMI iejimai. Bet bendrai paemus sprendimas kaip ir yra :)