Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Icetom
Data: 2009-03-25 00:33:50
Joooo, galingai tu čia dėjai su perklausom. Pagarba;)

O kaip Neat Motive 2? Jos kaip ir vienoje kainų kategorijoje kaip ir MA RS6.
Kiek pamenu, tavo kambarys apie 30 m2?
> Bendri įspūdžiai, t.y. mano ausims-klausai labiausiai patiko:
> Focal 816 - aiškus gal kažkiek užaštrintas garsas
> Neat Motive 1 - gerai skamba, bet pačios brangiausios iš patikusių
> MA RS6 - pigiausios bet toli gražu ne prasčiausios, gerai skamba

Kas liečia Naim. Kaip ir rašė offline , taip pat rekomenduoju paklausyti
Cyrus produktus. Tik žiūrėk, kad stiprintuvas būtų iš vs2 serijos, o ne
senesnis vs.
> Kas liečia aparatūra.
> Dauguma salonų jos nekaitaliojom, tai sakykim buvo Rotel, Trigon, Denon ir
> t.t. Viename pabandėm pradžiai Myryad su RS6, poto prie jų pajungė Naim.
> Tai ar mano įsitikinimai ar ausys kreivos bet skirtumą iškart pajutau,
> kaip šios srities neišmanėlis buvau tikrai nustebintas.
>
> Žodžiu antras etapas bus parinkti stiprą, matyt ne ką lengvesnis :)

Tai džiugu, kad dar turi.
Kas liečia UK.  Čia buvau aptikęs Cyrus geromis kainomis, analogiškai ir
Cyrus CD grotuvai:
http://www.sevenoakssoundandvision.co.uk/product/brand/cyrus/clearance.aspx
http://www.moorgateacoustics.co.uk/index.php?option=categories&category_id=169861
Abi firmos lyg ir veža į Lietuvą. Parašyk jiems, turbūt 500-1000 Lt išloštum
vs LT (net ir su nuolaida), jei sutiks siųsti.