Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: offline
Data: 2009-03-17 10:31:23
"Ernestas" <ernyis@gmail.com> wrote in message
news:gpmgdp$76a$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,

labas, į kokią sumą orientuojasi galutiniam variante?

> Žodžiu, pradėjau domėtis stereo ir kaip man patarė reikia pradėti nuo
> kolonėlių.

ir taip ir ne. reik daugiau dėmesio kreipti į kolonėles, bet bandyt žiūrėt
su kuom jas klausai ir su kuom kaip jos groja.

>Taigi perklausiau kiek spėjau:
> Focal (726, 816), B&W (683), Q Acoustic (1050i, 1020i), Tannoy (Rev. DC4),
> Misssion (m796), Triangle (Altea Ex), Yamaha (kažkoks brangus modelis),
> Magnat (modelio nepamenu)

Praleidai Monitor audio. manau jas būtina paklausyt, bent vien dėl to, kad
būt paklausius.

> Kitas klausimas dėl stiprintuvo:
> girdėjau kad Rotel beveik geriausia draugauja su Focal ir B&W, jei kažką
> iš tų pirkčiau ar ir imti Rotel kažkurį modelį, ar dar žiūrėti kokį Cyrus6
> (dabar nuolaidos), Nad, Arcam, CEC ar dar kažką ?

Priklauso kokią muziką klausai. Rotel'iai gan aštrūs, kaip ir Focal'ai.
taigi klausant melodingesnę muziką man jie labai jau metališki. B&W niekaip
nenunešu subinės paklausyt :) tai nieko nesakysiu, tik kaip žmonės kalba,
kad B&W labai myli galią, kuom Cyrus6 visiškai nepasižymi.
Iš kitos gi pusės mano ausiai lyginant CEC su Cyrus, tai CEC as sėdi tyliai
kamputyje.. turint omeny kad kainos labai panašios.. tai...
O šiaip paklausyk dar, pereik viską ką gali ir paklausyk kiek tik pavyks,
kas gražiausiai skamba tai ir imi.. nieks tau nepatars... man pvz cyrus su
monitor audio iki 10 klt yra the best.. bet gi visko nesu klausęs, taip ,
kad tai labai subjektyvi ir ribota nuomonė.... nors priėjau prie nuomonoės
kad jis greito ir  sunkaus metalo nepagroja... tam gal geriau tiktų
rotel+focal... bet gi džiazas, bliuzas su pastarosiom skamba kur kas
skurdžiau... t.y. tapi, kad čia n iekas nepadės tik pats ir tavo
ausys..(smegenys beje irgi :)