Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: AS
Data: 2009-03-25 21:39:44
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:gqdq39$5bg$1@trimpas.omnitel.net...

> 1) Maniau, kad parasys apie 125 GBP tokio svorio ir turio krovinukui :) O
> cia kokiu budu jie siustu - koks vežejas?

Del vezejo neklausiau. Tiesiog uzklausiau kiek kainuotu, tai atsake trumpai,
kad "krovinys nevisai lengvas, tai bus tiek".

> 2) O kodel nepaprasai LT kokios 10% nuolaidos. Manau pirkinio kaina iseitu
> beveik ta pati, kaip is UK.

Galbut, galbut, tik man dar is Lietuvos tektu pasiimti, nes nelabai daznai
ten bunu. Bet va ir ne Albiono salose sedziu, tad problemele tsakant. Mintis
is tenai imti kilo del smuktelejusio svaro kurso. Zodziu, kriziniu kainu
paieska ;-)