Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Icetom
Data: 2009-03-19 12:23:57
Taip. Tai ir turėjau omeny, kad stereo stiprintuvai su optine ar coax
jungtimi. Gal ir kvailas klausimas: o kaip dėl garso perdavimo iš CD grotuvo
per optiką ar coax? Tokiu atveju bitstreamina ar jau paduoda apdorotą link
stereo stiprintuvo su optine/coax jungtimi?
> Išorinis transportas neturi savyje DAC, tai informaciją perduoda
> skaitmeniniu pavidalu, todėl tiesiogiai jungti prie stereo stiprintuvo
> nepavyks (lyg būna ir tokių, kurie turi ir optinį įėjimą), nebent prie
> resyverio su optiniu įėjimu.

Na likę galima sakyti du etapai:) Visu kitu labai patenkintas esu.
1) nuspręsti kokiu būdu muziką perduoti link stiprintuvo
2) gal būt vis dėl to vėliau padaryti stereo+namų kinas nusipirkus Cyrus AV
Master 8.x recieverį. Nors forumuose skaičiau, ne visiems jis gerai veikia
dėl firmware klaidų (?)