Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Ernestas
Data: 2009-03-17 22:50:35
"eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message
news:gpnn5b$78f$1@trimpas.omnitel.net...
> Pabandyk dar Triangle Thema ESW (2700 Lt), Monitor Audio Silver RS (3650
> Lt). Abu rimti konkurentai. Skirtuma nuo Focal 816 (1790 lt - 840 Lt)
> skirk geresniam grotuvui, stiprintuvui.

RS6 butinai bandysiu, kad ramiau butu :) o Triangle kazkokias klausiau uz
gal 8 klt, nu nea, man kaina didesni ispudi padare nei garsas :)

> Cyrus 6  puikus modelis, bet siek tiek per silpnas grindinems kolonkems,
> labiau tiktu 8tas modelis, kiem matau isparduodamas po 3680 lt - gera
> kaina.

Cyrus 8 jau brangus, nors gal sugundys pasiklausius :)

> NAD neziurek, geri bet gruboki. Rimta M serija, bet ji brangi.
>
> Arcam puikus CD grotuvai ir brangesni stiprintuvai (~3000 lt), kur dar
> randi Arcam Lietuvoje?

Arcam Lietuvoje deja nerandu, dingo kartu su Tikru garsu, pirkciau LV arba
PL, bet is anksto neklausius....hmm ka as zinau. Apie juos tik girdejau kad
rimti daigtai, bet su kuo susigroja nezinau.

> Myryad Z serija - rafinuotas garsas, muzikalus (ne bumcikas), geras
> pasirinkimas.

Myryad nieko nezinau, tuose salonuose kur buvau tai neteko ju matyti.

> Rotaliai ziuriu su nuolaidoms RA-1062, RCD-1072, velgi verti demsio
> pasiziureti.

Rotel jau bandyti, visai patiko, bet kad is stipru kolkas tik sitie ir
bandyti, na neskaitant itin brangiu Trigon, Denon, Magnat, kuriu tikrai
kolkas nepirksiu. Tai gal sakau verta kartu besiklausant kolonas ir kitu
stipru isbandyti,