Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Icetom
Data: 2009-03-25 15:22:23
As 8-tuka pasirinkau tik todel, kad jis man pasirode tinkamesnis pagal
koloneliu techninius parametrus (RMS galia).Toks aukso viduriukas manau
isejo - nors visur visi raso ir sako, kad nereikia kreipti į vatus perkant
stereo, bet as kreipiu i tai demesi :)

Tavo atveju, gal labiau apsimoketu siusti daryti upgrade iki naujojo 8 XP d
modelio? Iš kompo per USB, FLAC galėtum leisti

Man tai kas dar knieti paklausyti, tai:
1) Cyrus 8vs2/Cyrus 8 XP d+Cyrus 8 Power
1.1) Cyrus Pre XP d+Cyrus 8 Power (tik abejoju ar sitas butu verta
klausytis)
2) Cyrus Pre XP d+X Power
2.1) Cyrus Pre XP d+ 2x X Power arba +2 x Mono X
3) Cyrus DAC XP+ 2x Mono X

Gal kokius variantus verta butu ir praleisti. Idomu, ar tikrai jau toks
kokybinis garso suolis iseitu vis keliant kartele su MA RS6 :), pagal tai ka
esu prisiskaites :) apie integruotas vs pradinis+galios.