Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: AS
Data: 2009-03-17 15:01:44
"offline" <mano@mailas.ru> wrote in message
news:gpnn4r$77f$1@trimpas.omnitel.net...

> Praleidai Monitor audio. manau jas būtina paklausyt, bent vien dėl to, kad
> būt paklausius.
> .....B&W niekaip nenunešu subinės paklausyt :) tai nieko nesakysiu, tik
> kaip žmonės kalba, kad B&W labai myli galią,

Del BW ir galios gal teisybes yra, bet cia jau niuansai. As kazkaip buvau
nusiziurejes ir isiklauses i BW68x kazkurias su 2.5 juostos. Buvo netoli
pirkimo, bet paskutiniu momentu kliuvo pasiklausyti MA RS6. BW visiskai
nublanko, tiesiog totaliai.

kuom Cyrus6 visiškai nepasižymi.
> [...]
> tyliai kamputyje.. turint omeny kad kainos labai panašios.. tai...
> O šiaip paklausyk dar, pereik viską ką gali ir paklausyk kiek tik pavyks,
> kas gražiausiai skamba tai ir imi.. nieks tau nepatars... man pvz cyrus su
> monitor audio iki 10 klt yra the best.. bet gi visko nesu klausęs, taip ,
> kad tai labai subjektyvi ir ribota nuomonė.... nors priėjau prie nuomonoės
> kad jis greito ir  sunkaus metalo nepagroja... tam gal geriau tiktų
> rotel+focal... bet gi džiazas, bliuzas su pastarosiom skamba kur kas
> skurdžiau... t.y. tapi, kad čia n iekas nepadės tik pats ir tavo

IMHo reiketu pasirankioti kuo didesne ivairove muzikos variantu, kuriu
daugiausia bus klausomasi, ir eiti klausytis paciam.