Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: tOMZY
Data: 2009-03-20 08:42:16
"Ernestas" <ernyis@gmail.com> wrote in message news:gpu9tj$pvm$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu blin, nieko nesupratau, gal iandien truput padauginau :)
> Arba supratau tiek kas tas DAC prijungtas prie kakokio pigaus cd grotuvo
> pagerina garso atkurimo kokyb ? Kas pigus cd grotuvas, 1 klt, 5 klt ?
> Paprastai kalbant, perkant CD grotuv  k reikia atkreipti dmes ? Na
> kalbu apie grotuvus 1-3 klt kain ribuose.
> Taip pat nelabai supratau, cd transportas perkamas prie cd grotuvo kad
> pagerinti kokyb ar ia vienas kit pakeiia ?

CD grotuvas yra "2 in one" = DAC plius transportas.
Kadangi DAC priima tik skaitmenin signal ir j veria analoginiu, jis gali pakeisti tik to aparato vidin DAC, kuris turi skaitmenin ijim (optin arba koksialin). Turint atskir iorin CD transport, j galima jungti prie esamo CD ar DVD grotuvo, jei jis turi optin jim (jei taip bna). Tokiu atveju bus naudojamas tame grotuve esantis DAC. Arba reikia jungti prie atskiro iorinio DAC.

> Idealus variantas audiofilui tai kiekvieno komponento atskiras blokas, tada
> igaunama geriausia kokyb. Matyt todl man specai ir sak, kad 2 in 1 ar 3
> in 1 yra blogis, nors tai bt NAD Viso ar Arcam Solo.... Jau nekalbu apie
> all in :)

Pirmiau paklausyk, a irgi taip pat skeptikai vertinau, bet nusipirkau Magnat MC1 (VC1 nepirkiau)
Joki bdu nesakau, kad skamba geriau nei atskiri kokybiki aparatai (kur kaina bent apie 2500-3000 Lt kiekvieno), bet jei vertinant pagal kain, manau, tikrai apgroja po 1500 lt kainuojanius CD grotuvus ir stiprintuvus.