Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: AS
Data: 2009-03-17 19:54:17
"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message
news:gpokkj$qhp$1@trimpas.omnitel.net...

> Aš neseniai pasikeičiau savo DVD grotuvą, nes reikėjo, kad palaikytų USB
> 2.0 ir DVD-Audio. Pirkau ganėtinai iš nebrangių (Pioneer DV-610AV), per
> optinį išėjimą jungiu jį prie išorinio DAC.

Turiu 600-aji ir pastebejau,kad jo paties DA konverteris visai pakenciamas.
Zodziu, priklausomai nuo isorinio dekoderio ar resiverio verta gal
pasitikrinti, krusi is ju geriau.

> Iš CD gaminuosi DVD-Audio diskus -  į vieną DVD dabar sutalpinu tos pačios
> kokybės 6-7 albumus, visai patogu kai vieno atlikėjo visa diskografija
> viename diske telpa.

O gal placiau galetum apie tai? ta prasme kuo ir ir is kur,nes nelabai
pavyko rastigeru priemoniu tam. Kiek bandziau ieskotiapie DVD-audio, buna
vien apie ripinima.