Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: tOMZY
Data: 2009-03-17 18:54:43
Žinai, pirk geriau Viktoro tobulintą philipsą CD160 (http://www.gramofonas.lt/lt/klubas/skelbimai/detail.php?mess=65617). gerokai sutaupysi, o skambės turbūt net dar geriau.

Aš neseniai pasikeičiau savo DVD grotuvą, nes reikėjo, kad palaikytų USB 2.0 ir DVD-Audio. Pirkau ganėtinai iš nebrangių (Pioneer DV-610AV), per optinį išėjimą jungiu jį prie išorinio DAC. Iš CD gaminuosi DVD-Audio diskus -  į vieną DVD dabar sutalpinu tos pačios kokybės 6-7 albumus, visai patogu kai vieno atlikėjo visa diskografija viename diske telpa.

 CD grotuvą po kol kas atstoja Denon DVD-1930 pure