Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Icetom
Data: 2009-03-19 12:58:24
Aga, po Bristol parodos taip :) Gal ir kiti gamintojai kažką tokio pristatė.

http://www.cyrusaudio.com/cms_downloads/CyrusProductBrochure2009.pdf
http://www.moorgateacoustics.co.uk/index.php?option=static&page_id=4246&pname=New%20Cyrus%20Products&par_id=2607

Cyrus 6 XP d ir Cyrus 8 XP d (keturi skaitm. įėjimai + USB jungtis).

Buvau užklausęs ir kainas Hifi pasaulio (litais su PVM):
Cyrus 8 XP d Qx  7200
Cyrus 8 XP d        6000
Cyrus 6 XP           3600
Dac XP                 9100
DAC X                  5100
Qx DAC upgrade1600

Kaip ir buvau radęs vienam forume (nėra kaip patikrinti :) ), 8 XP d DAC
prilygsta CD grotuvui Cyrus 6SE DAC'ams. 8 XP d Qx DAC prilygsta Cyrus CD
grotuvo 8SE DAC'ams