Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Ernestas
Data: 2009-03-25 21:51:00
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:gqbn4e$bm1$1@trimpas.omnitel.net...
> Joooo, galingai tu čia dėjai su perklausom. Pagarba;)

Stengiuos... tsakant įklimpau į tą liūną :)

> O kaip Neat Motive 2? Jos kaip ir vienoje kainų kategorijoje kaip ir MA
> RS6. Kiek pamenu, tavo kambarys apie 30 m2?

Motive2 vis dėlto ne tas, RS6 geriau, imho. Nežinau gal taip pasirodė nes
iškart po Motive2 klausiau Motive1, šitos tai padarė neblogą įspūdį.
Kambarys apie 22m2, lubos >3m.

> [...]
> Cyrus produktus. Tik žiūrėk, kad stiprintuvas būtų iš vs2 serijos, o ne
> senesnis vs.
> Tai džiugu, kad dar turi.
> Kas liečia UK.  Čia buvau aptikęs Cyrus geromis kainomis, analogiškai ir
> Cyrus CD grotuvai:
> http://www.sevenoakssoundandvision.co.uk/product/brand/cyrus/clearance.aspx
> http://www.moorgateacoustics.co.uk/index.php?option=categories&category_id=169861
> Abi firmos lyg ir veža į Lietuvą. Parašyk jiems, turbūt 500-1000 Lt
> išloštum vs LT (net ir su nuolaida), jei sutiks siųsti.

Būtinai paprašysiu Cyrus pajungti, manau 8vs2, kad bent galėčiau su Naim
palyginti. O dėl Cyrus kainų tai sakau, dabar tie aparatai stipriai
atpiginti, pats gamintojas dileriams nuolaidas duoda, skatina parduoti, kas
pas mus dedasi bandysiu išsiaiškinti.