Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Ernestas
Data: 2009-03-17 22:37:16
"offline" <mano@mailas.ru> wrote in message
news:gpnn4r$77f$1@trimpas.omnitel.net...
> labas, į kokią sumą orientuojasi galutiniam variante?

pradžiai galvojau apie 3klt, bet kaip sakant kuo toliau tuo gražiau :) ir ko
gero tą sumą teks maždaug padvigubinti.

> ir taip ir ne. reik daugiau dėmesio kreipti į kolonėles, bet bandyt žiūrėt
> su kuom jas klausai ir su kuom kaip jos groja.

Na taip, bet manau vistiek reikia pradžiai išsirinkti kolonas, o jau stiprą
prie jų priderinsi, na taip galvoju.

> Praleidai Monitor audio. manau jas būtina paklausyt, bent vien dėl to, kad
> būt paklausius.

Vat irgi kažkas man sakė kad dar MA RS6 reikia paklausyti, tai artimiausiu
metu reiks.

> Priklauso kokią muziką klausai.

Įvairi muzika, daugiausia rokas, labai platus apibrėžimas :)
Pink Floyd, Nirvana, LP, Sting, GnR ir t.t.

> Rotel'iai gan aštrūs, kaip ir Focal'ai. taigi klausant melodingesnę muziką
> man jie labai jau metališki.

Vat būtent klausiau su šituo variantu Pinkus, tai man labai gerai skambėjo.