Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: offline
Data: 2009-03-25 00:12:00
"Ernestas" <ernyis@gmail.com> wrote in message
news:gqbkct$91s$1@trimpas.omnitel.net...

> "offline" <mano@mailas.ru> wrote in message
>
> tai kad jei be nuolaidų tas Naim dar pigesnis nei Cyrus ir 6 ir 8, bet
> tuos irgi paprašysiu pajungti, tsakant pakankinsiu pardavėjus :)

nu aš nepamenu tiklsiai modelio kas ten grojo, bet tuo metu sistemos kaina
mano paskaičiavimais buvo kaškur aštuoniolika tūkstančių (jeigu aišku aš
teisingai tuo metu paskaičiavau). tai buvo naim kompletas įkaitant ir naim
kolonėles.
o aba pažėjau, akd naim integruotas stipras papigiaja...
šiaip to ko aš nuvau nuėjęs tada paklausyt, tia negrojo tiap pat sėkmingai
kaip ir cyrus'as :)
blyn pažiūrėjua dabartines kainas.. kažkaip kaip legendiniams naim'ams
pigoka :) bet pagal tia kaip gorja tai sakyčiua labai value for money :)

> čia tsakant žinok žmogus kas kada nupigs ar pabrangs, būtumėm
> milijonieriai :)

na pliusas, kad metus jau džiaugiuosi :)
be to neinvestavau pinigus į tą, reikalą o juos leidau :) bet vistiek biški
pavydu, kad aukštesnės klasės daiGtas kainuoja dabar tiek pat....