Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: eMJei
Data: 2009-03-17 10:31:39
> Labiausiai man patiko Focal 816 ir B&W 683, na ir kaip biudþetinis variantas
> labai neblogai skambëjo Q Acoustics 1050i.
> Þinant kad tø kolonëliø yra l. daug, taigi man iðkilo klausimas gal kà nors
> praleidau, kà dar verta bûtø paklausyti ?

Pabandyk dar Triangle Thema ESW (2700 Lt), Monitor Audio Silver RS (3650
Lt). Abu rimti konkurentai. Skirtuma nuo Focal 816 (1790 lt - 840 Lt)
skirk geresniam grotuvui, stiprintuvui.

> Kitas klausimas dël stiprintuvo:
> girdëjau kad Rotel beveik geriausia draugauja su Focal ir B&W, jei kaþkà ið
> tø pirkèiau ar ir imti Rotel kaþkurá modelá, ar dar þiûrëti koká Cyrus6
> (dabar nuolaidos), Nad, Arcam, CEC ar dar kaþkà ?

Cyrus 6  puikus modelis, bet siek tiek per silpnas grindinems kolonkems,
  labiau tiktu 8tas modelis, kiem matau isparduodamas po 3680 lt - gera
kaina.

NAD neziurek, geri bet gruboki. Rimta M serija, bet ji brangi.

Arcam puikus CD grotuvai ir brangesni stiprintuvai (~3000 lt), kur dar
randi Arcam Lietuvoje?

Myryad Z serija - rafinuotas garsas, muzikalus (ne bumcikas), geras
pasirinkimas.

Rotaliai ziuriu su nuolaidoms RA-1062, RCD-1072, velgi verti demsio
pasiziureti.

Seip yra tikrai geru ziuriu variantu, geras laikas pirkejui :) bet esme
kaip koloneles susigroja su stipr./CD .