Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: offline
Data: 2009-03-25 12:21:08
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:gqctto$iv3$2@trimpas.omnitel.net...
> Aš tai NAIM biudžetinio taip ir nebepaklausiau, bet kiek spėjau susidaryti
> nuomonę iš atsiliepimų internete, NAIM labiau visi rekomenduoja klausant
> ramesnę muziką.

Na nesu nieko skaitęs apie Naim, klausiau kai tik tik Hi Fi pasaulis
užsivežė visą komplektą, CD, stipras ir koonėlės. Pabandžiau paklausyt kaip
ką greito ir ekstrmalaus.. tai lygiai kaip negrojo Cyrus, lygiai taip
negrojo ir Naim'ai. Bičiukas ten klausėsi vosokios muzikos prieš mane, tai
užmečiau ir aš ausį šiek tiek. Braižas man kažkaip link Denon'ų užnešė.
Aišku Naim'ų pastatyms nelabai dėkingas ten buvo, tai padariuaprielaidą kad
gerai gorja, nors relaiai, Man Cyrus ir MA RS6 patinkka labiau. Gal tiksliau
patinka labaiau MA kolonėlės nei Naim'o. Pritrūko man truputi toio aštrumo,
skambumo.. nors groja tikrai neblogiau už Cyrusą su RS6, gal netgi geriau,
bet braižas Cyrus + RS6 man patiko kur kas labiau, bet čia jau subjektyvus
skonio reikalas.
Beje bajeris buvo toks. Sėdžiu klausau aš tuos Naim'us. nu Gražu.. nu
negroja man metalo.. bet šiap gražu.... Na išjungiu aš jį. O šalia jau kitas
bičiukas renkasi kažką, negirdėjau ką. Pardavėjas nuvėjo kažką sujungė,
paleido kokią tai muzikikę. Galvoju "o blyn gerai skamba". sakau "Ką` čia
paleidot?". Atsakymas Cyrus ir RS6. Vos balsu nepradėjau juoktis ir supratau
kad išsirinkau būten tai kas man patinka :)

> O kas čia yra tas vojažas?

Voyage - angl. kelionė. Šiuo atveju pažintinė kelionė su savo kompaktais po
audiosalonus :)