Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Ernestas
Data: 2009-03-18 23:14:04
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:gpp84s$h7c$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu, nu... Mano biudžetas pradžioje namų kinui irgi buvo iki 3000 Lt
> (reciever'is su radiju+ nebrangios kolonėlės). Vėliau biudžetas patapo
> 5000-6000 Lt nusprendus, kad pradžiai bus stereo (kolonėlės ir
> stiprintuvas), o vėliau galbūt bandysiu aplink ją lipdyti namų kiną. Na ir
> ką, baigėsi, kad su paskutiniu pirkiniu - sistemos kaina išėjo labai arti
> 10 tūkts Lt (kartu su laidais taip pat: tarblokinius pirkau pigius iki 100
> Lt) :)  Visą naktį nemiegojau, kol apsisprendžiau leisti tiek pinigų ar
> ne, nes tai pirmas tokio tipo pirkimas buvo. Dabar jau ramiai žiūriu į tai
> [...]

Panašiai ir man, pradžiai 2klt, na poto 3klt, o dabar jau... ir galvoju ko
gi kartais taip neramiai miegu :)
Na jei ramu, tai turbūt ir to namų kino nelabai bereikia :)

> Man atrodo, mes dar psichologiškai nepasiruošę tokiems pirkimams.
> Apsilankius Europos, JAV forumuose, susidarė įspūdis, kad ten ne mažiau 30
> proc. pardavimų,  kai moka už komponentą 1000 EUR/1000 USD

Žinoma ten daugiau tokių nuperka, bet ir pragyvenimo lygis ten kitas, bet,
imho, ir pas juos daugiausia perka vadinamą popsą arba all in. Ko gi net
tokios firmos kaip Arcam, B&W ir kitos pradėjo gaminti 2/3 in 1 įrangą ar
soundbar. Rinkos paklausa bei noras įtikti ne tik audiofilams, manau.

> Vat Belcanto gal ir turi dar Cyrus 8vs2 (savo sandėlyje ar deminius).
> Hi-Fi pasaulis po mano pirkimo kaip ir nebe labai (bent jau sidabrinės
> spalvos) , jei juos gerai supratau :)

Kai buvau Hi-Fi tai mačiau Cyrus sidabrinius, kažkur prieš 2 savaites, na
greit ten eisiu tai pažiūrėsiu.

> DAC reiškia Digital to Analogue converter, t.y. skaitmeninį garso signalą
> konvertuoja į analoginį. USB reiškia, kad tokį stiprintuvą pajungus prie
> kompiuterio, kompiuteris jį matytų kaip garso plokštę, anot Cyrus.

Dėkui už info, bet paprasčiau kalbant ką tas DAC duoda ?
Taip pat nelabai suprantu tokių įrenginių paskirties-naudos kaip pradinis,
galios, mono stiprintuvai, cd transportas ir t.t.
Bet gal man to ir nereikia suprasti :)
Va integruotas stipras tai suprantu - tai ko man reikia prie kolonėlių.