Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Ernestas
Data: 2009-03-19 22:28:35
"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message
news:gpsnvn$du0$1@trimpas.omnitel.net...
> "Ernestas" <ernyis@gmail.com> wrote in message

> Tai labai labai svarbus komponentas garso atkrimo technikoje. Keitiklis
> jau yra grotuvuose, bet jei grotuvo kaina santykinai nedidel, tai ir pats
> keitiklis dtas ne aukiausios kokybs - keliadeimties lit verts.
> Todl ir perkami atskiri iroriniai - naudojant pig grotuv su optinu
> ijimu, galima turt nepalyginamai geresn gars.

Nu blin, nieko nesupratau, gal iandien truput padauginau :)
Arba supratau tiek kas tas DAC prijungtas prie kakokio pigaus cd grotuvo
pagerina garso atkurimo kokyb ? Kas pigus cd grotuvas, 1 klt, 5 klt ?
Paprastai kalbant, perkant CD grotuv  k reikia atkreipti dmes ? Na
kalbu apie grotuvus 1-3 klt kain ribuose.
Taip pat nelabai supratau, cd transportas perkamas prie cd grotuvo kad
pagerinti kokyb ar ia vienas kit pakeiia ?

Na o apie stiprintuvus atrodo supratau :)
Idealus variantas audiofilui tai kiekvieno komponento atskiras blokas, tada
igaunama geriausia kokyb. Matyt todl man specai ir sak, kad 2 in 1 ar 3
in 1 yra blogis, nors tai bt NAD Viso ar Arcam Solo.... Jau nekalbu apie
all in :)

Omnitel audio vistiek smagu paskaityti, tikiuos skaityt ir kai aparatr
sigysiu, kada tai bus :)