Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: offline
Data: 2009-03-25 15:55:19
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:gqdb6f$c8q$2@trimpas.omnitel.net...
> As 8-tuka pasirinkau tik todel, kad jis man pasirode tinkamesnis pagal
> koloneliu techninius parametrus (RMS galia).Toks aukso viduriukas manau
> isejo - nors visur visi raso ir sako, kad nereikia kreipti į vatus perkant
> stereo, bet as kreipiu i tai demesi :)

na galia yra gerai, bet ji kainuoja...

> Tavo atveju, gal labiau apsimoketu siusti daryti upgrade iki naujojo 8 XP
> d modelio? Iš kompo per USB, FLAC galėtum leisti

kad neteuriu stacionaraus kompo, muzik1 visada leid=iu arbe per CD ar per
FM, taip, kad reikalo nedaug.. o dėl upgreido tai rieks pagalvot.. kada kai
labai jau pinigų neturėsiu kur dėt :)

> Man tai kas dar knieti paklausyti, tai:
> 1) Cyrus 8vs2/Cyrus 8 XP d+Cyrus 8 Power
> 1.1) Cyrus Pre XP d+Cyrus 8 Power (tik abejoju ar sitas butu verta
> klausytis)
> 2) Cyrus Pre XP d+X Power
> 2.1) Cyrus Pre XP d+ 2x X Power arba +2 x Mono X
> 3) Cyrus DAC XP+ 2x Mono X
>
> Gal kokius variantus verta butu ir praleisti. Idomu, ar tikrai jau toks
> kokybinis garso suolis iseitu vis keliant kartele su MA RS6 :), pagal tai
> ka esu prisiskaites :) apie integruotas vs pradinis+galios.

na tiesa sakant nežinau, ar prie tokių bandymų nereikėtų ko nors jau truputi
krūtesnio už MA RS6? :)