Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: offline
Data: 2009-03-25 12:09:11
nu relaiia po puss metų kompas jau naujų geimų nebeveža, naujas fotošopas
jau stabdo ir pan :) su stereo tiek progreso nevyksta :)
bet šiiap rimtai daba pagalvojau, na norisi tos aštunkės, bet objektyviai
rast kas manęs netenkintų šeškėj.. nesugalvoju nei vieno dalyko... taip, kad
norisi tik dėl to kad norisi :)
nors relaliai aštunkės nesu ir klausęs taip rimtai, gal reiks ir tą
paklausyt :)