Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Ernestas
Data: 2009-03-17 23:12:08
"Icetom" <buba@buba.com> wrote in message
news:gpo8vn$8c4$1@trimpas.omnitel.net...

> :) Vis dėl to stereo nusprendei. Koks planuojamas biudžetas?

Jo, kaip tai persimečiau ant stereo :) Po įvairių pokalbių ir perklausymų.
Labai slidus dalykas tas biudžetas... svarstau ar pataupyti ir išsisukti su
kokiais 3.5 klt (Q1050i+stipras už kokius 2 klt) ar vis dėlto ryžtis kokiems
 >6 klt...(kolonos + stipras)

> Kai nusipirkau stereo, man ji net brangiau išėjo, nei kad buvo planuotas
> namų kinas :) Centrinės kolonėlės vis tiek trūksta žiūrint filmus.

Va čia įdomu, dėl centrinės kolonėlės... Na reiks prisiprašyti pas vieną į
svečius, jis turi neprastą sistemą, ir pažiūrėti filmą stereo ir su
centrine, ar labai jos pasigesiu....gal vėl nuomone pakeisiu :)

> Na čia dar neaiškų ar taip jau prastas 5.1 išeitų su kokiu Denon AVR-38xx
> ar aukštesnės klasės stiprint. + kad ir kokie MA RS6+centras silver
> serijos ir suround'as silver ar bronz serijos

Aš primetinėjau kad vien už kolonas 5.1 normalios firmos gaunasi apie 7klt,
o dar ir resyverį ne bet kokį tokiai reikia, manau minimum nuo 4 klt. Na t
aip galvoju, gal klystu.

> Dar gali paklausyti Monitor Audio RS6 ir Dynaudio, Mordaunt-Short
> analogiškos kainų kategorijos (šitų neklausiau, bet žmonės kaip ir
> neblogai atsiliepia apie šių firmų kolonėles). Taip pat manau būtina
> paklausyti tik ką LT pasirodžiusių NEAT Motive 2.

Dėkui, pastarosios 3 firmos man atrodo yra pas Sound Service, tai man netoli
ir patogu kad vienoje vietoje. Reiks užbėt ir čia :)

> Dar pastebėjimas dėl Cyrus integruotų stiprintuvų.-Senų vs2 modelių manau
> nebepavyks užsakyti (nebent iš platintojų sandėlių),

Na mačiau kad Belcanto daro nuolaidas Cyrus vs2 modeliams, Hi-Fi salone irgi
juos mačiau, taip kad gauti jų neturėtų būti problema.

> nes jau pasirodė nauji Cyrus modeliai 6 XP/6 XP d ir 8 XP. Šie modeliai
> turi integruotus DAC chipus, skaitmenines jungtis bei USB jungtį
> pajungimui prie kompo. Anot Cyrus forumo, 8XP turi DAC prilygstantį Cyrus
> CD 6SE DAC, o 8XP+Q dac plokštė prilygsta Cyrus CD 8SE DAC'ui
> (http://www.rdhworld.co.uk/punbb/viewtopic.php?pid=133457#p133457 ).
> Klausiau atstovus Vilniuje dėl Cyrus 8 XP kainos - 6100 Lt su PVM. Manau
> jei imtum iš jų sistemą, padarytų 10-15 % nuolaidą sistemai. CD grotuvą
> galėtum ir vėliau nusipirkti.

Nežinai tų techninių terminų, DAC ir pan. :), bet mokėti >5klt už stiprą,
man dar psichologiškai per sunku :)

> Pabaigai, klausykis ir imk sistemą, mieliausią ausiai.

Tas tai jau taip :)