Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Icetom
Data: 2009-03-17 15:35:51
:) Vis dėl to stereo nusprendei. Koks planuojamas biudžetas?
> Sveiki,
> vis dėlto šiam momentui persigalvojau ir dabar jau galvoju komplektuoti
> stereo sistemą, manau tiks ir filmams žiūrėti.

Kai nusipirkau stereo, man ji net brangiau išėjo, nei kad buvo planuotas
namų kinas :) Centrinės kolonėlės vis tiek trūksta žiūrint filmus.
> Motyvai: paskaičiavus kokio reikia biudžeto padoriam namų kinui, na kad ir
> muziką galima būtų klausyti, tai kaina gaunasi tsakant nemaža,

Na čia dar neaiškų ar taip jau prastas 5.1 išeitų su kokiu Denon AVR-38xx ar
aukštesnės klasės stiprint. + kad ir kokie MA RS6+centras silver serijos ir
suround'as silver ar bronz serijos
> kaip man aiškino stereo sistema už sakykim 5klt atitiks 5.1 sistemą už
> antra tiek pinigų ar net daugiau. Tai noras kolkas praėjo. Dar galvojau
> apie soundbar sistemas, bet kad realiai Lietuvoje nėra kur jų paklausyti.

Dar gali paklausyti Monitor Audio RS6 ir Dynaudio, Mordaunt-Short
analogiškos kainų kategorijos (šitų neklausiau, bet žmonės kaip ir neblogai
atsiliepia apie šių firmų kolonėles). Taip pat manau būtina paklausyti tik
ką LT pasirodžiusių NEAT Motive 2.
> Žodžiu, pradėjau domėtis stereo ir kaip man patarė reikia pradėti nuo
> kolonėlių. Taigi perklausiau kiek spėjau:
> Focal (726, 816), B&W (683), Q Acoustic (1050i, 1020i), Tannoy (Rev. DC4),
> Misssion (m796), Triangle (Altea Ex), Yamaha (kažkoks brangus modelis),
> Magnat (modelio nepamenu)
>
> Labiausiai man patiko Focal 816 ir B&W 683, na ir kaip biudžetinis
> variantas labai neblogai skambėjo Q Acoustics 1050i.
>
> Žinant kad tų kolonėlių yra l. daug, taigi man iškilo klausimas gal ką
> nors praleidau, ką dar verta būtų paklausyti ?

Manau, dauguma stiprintuvų kainuojančių 1000 EUR ir daugiau verti savo
pinigų ir skambės gerai. Pats pvz. nusipirkau sistemą Monitor Audio
RS6+Cyrus 8vs2+Cyrus FM6. CD grotuvą po kol kas atstoja Denon DVD-1930 pure
mode režime :D. Po kol kas pats nenusprendžiu kaip daryti: pirkti Cyrus CD
grotuvą ar Logitech Squeezbox+Cyrus DAC X ar tik Logitech Squeezbox.
Pasirinkau Cyrus stiprintuvą, todėl, kad ausiai mieliausias buvo :D Be to
patiko geriausią įspūdį kaip susitvarko su žemais. Nepalyginamai geriau nei
taip pat klausytas Myryad Z mano nuomone. Klausant bumčikus, Cranberies  ir
pan. tipo muziką - šių kolonėlių man užtenka.  Cranberies gabalus iš naujo
perklausinėjau kelis kartus - ant tiek patiko kaip groja ;) Ramesnę muziką
ir puikiai groja, alia Sade ir pan. Trumpai - labai patenkintas savo
pirkiniu ir nebesigailiu tiek išleidęs. Kaip ir radau skambėsį kokio
ieškojau. Kažko geresnio man nereikia. Tiesa, jei būčiau iš karto paklausęs
Cyrus'o, pirkimo apsisprendimui būtų užtekę 5-10 minučių :D O taip kelis
kartus ėjau ir kankinau platintojus :)

Dar pastebėjimas dėl Cyrus integruotų stiprintuvų.-Senų vs2 modelių manau
nebepavyks užsakyti (nebent iš platintojų sandėlių), nes jau pasirodė nauji
Cyrus modeliai 6 XP/6 XP d ir 8 XP. Šie modeliai turi integruotus DAC
chipus, skaitmenines jungtis bei USB jungtį pajungimui prie kompo. Anot
Cyrus forumo, 8XP turi DAC prilygstantį Cyrus CD 6SE DAC, o 8XP+Q dac
plokštė prilygsta Cyrus CD 8SE DAC'ui
(http://www.rdhworld.co.uk/punbb/viewtopic.php?pid=133457#p133457 ).
Klausiau atstovus Vilniuje dėl Cyrus 8 XP kainos - 6100 Lt su PVM. Manau jei
imtum iš jų sistemą, padarytų 10-15 % nuolaidą sistemai. CD grotuvą galėtum
ir vėliau nusipirkti.
> Kitas klausimas dėl stiprintuvo:
> girdėjau kad Rotel beveik geriausia draugauja su Focal ir B&W, jei kažką
> iš tų pirkčiau ar ir imti Rotel kažkurį modelį, ar dar žiūrėti kokį Cyrus6
> (dabar nuolaidos), Nad, Arcam, CEC ar dar kažką ?

Pabaigai, klausykis ir imk sistemą, mieliausią ausiai.