Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: ejs
Data: 2011-06-26 21:47:06
On 06/26/2011 09:34 PM, acer wrote:

> Tai kad nelabai man reikalingas butas, kuriame nebus kur parkuoti masinos.
> O parkavimas uz 40000 Kaune ir dar tokiu laikmeciu bent jau man skamba
> kaip utopija...

samdot vertintoją, kame problemos?

Įdomybė ta, kad statytojas laisvų garažo vietų parduoti nelabai gali,
nepasiūlęs jų pirkti butų savininkams (išplaukia iš bendrosios dalinės
nuosavybės santykių ir minėto STR taikymo kartu paėmus) ir dabartiniams
garažų bendrasavininkams. Ir negali parduoti mažesne nei savininkams
pasiūlyta kaina.

> Vazinetum?

aš? iš durnabučio?
tikrai ne ;)

> Jauciasi kad viskas vertinama is statytojo puses.

įpratau skaityti paraidžiui, nieko nepadarysi.
--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų