Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: acer
Data: 2011-06-26 21:34:14
"ejs"  parašė naujienų news:iu7s92$eql$1@trimpas.omnitel.net...

> Faktiskai belieka atiduoti buta cigonams ir issikelti :)
>o jūs čia labai klystate. Statytojas nekvestionuoja jūsų teisės gyventi
>įsigytame bute. Tai jūs kvestionuojate savininko teisę nustatyti jam
>atrodančią tinkamą daikto kainą. O toliau - derybų reikalas.

Tai kad nelabai man reikalingas butas, kuriame nebus kur parkuoti masinos.
O parkavimas uz 40000 Kaune ir dar tokiu laikmeciu bent jau man skamba kaip
utopija...
Tai nezinau, yra variantu, bet perspektyvoje toks butas nebent ant nuomos
studentams, neturintiems masinos.
Dar yra variantas laikyti masina garaze toliau nuo sios vietos, ir jame
laikyti masina tik ilgesnems kelionems. O jei tik I darba ir atgal, tada
viesuoju transportu. Bet tada gyvenimo kokybe panaseja I tarybiniu metu
kokybe.

> Kokio? Sutartis sudaryta. Vazineti dviraciu?
> kad ir.

Vazinetum?

> Reiktu gal ir kitu nuomoniu isklausyti.

>visuomet prašom. Aš su bendrijom ir daline nuosavybe susidūręs tik
>fragmentiškai.

Jauciasi kad viskas vertinama is statytojo puses.