Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-06-22 22:27:36

"acer"  wrote in message news:itteit$rvb$1@trimpas.omnitel.net...

>Nieko neraso.
>Teko su jais bendrauti ne karta, klausinetis apie gyvenimo salygas,
>kvartalo vizijas, ir tt. Is viso tokiu apie 200 gyventoju.

Jei nera kitu kabliuku, tai pagal tavo info jie jums dar ir tarpplanetini
šahmatu čempionata turejo pazadet, bei pervadinti rajona i "Naujasias
Turiniskes".  Jei supranti apie ka ash :)

>Be to parkuojam jau 4 metus, isirengem kameras, tvarkom  aplinka ir tt. Gal
>teiseti lukesciai?

Kaimynas penkeri metai vazineja per mano sklypa namo, keliuka
prasigreideriavo, kuoliukus isismeige ir t.t. Gal teiseti lukesciai?

>Rastiskai nieko nera.

Sveikinu.