Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: LB
Data: 2011-06-25 13:00:53
jei tikrai atsisaket - kazkur turetu but rastu fiksuota. toki dalyka
zinantis uz ka gauna pinigus zmogus labai greit paaiskins. bet jeigu
neatsisaket - o priklauso gaut - tai gal nerektu dovanot statybibininkams
net is 15 centu?

ka sakot?

kaip pagalvoji - kol perki - tau fontanas vidury kvartalo tryksta,
gelynai-pieveles, saslyka galesit kepti, vaikai basom lakstys - pvz.
bajorai. O paskui kas? Saules elementu gamykla pasonej, keliu buduliu sunu
prisikta pievele, ir ... nemokat uz prieziura, bla bla bla.

LB
o čia apie raštingumą man? tada musėt ne tuomi adresu, meldžiamasis, ne
tuomi....