Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: PukiS
Data: 2011-06-24 21:50:33
seip kadangi TEO skaitos monopolistas sitos infrastrukturos, jis privalo
ileist I sulinius nustatym salygom. aisku jie turi 100+ ne budu neisileist
(ale ner vietos kanaluose ir so on), bet principe sunkiai isivaizduoju kad
tarkim naujas rajonas, naujas sulinys, 4 ar tais 6 kanalai su pora kabeliu
ir teo neduos salygu.