Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: ejs
Data: 2011-06-26 13:31:15
On 06/26/2011 01:12 PM, acer wrote:

> Gerai, galim ir kitaip. Kur padaryta parkavimo aikstele? As nezinau
> nieko apie jokius garazus, mano sutartyje apie juos nei zodzio. Jei
> statytojas juos pastate ir su jais pridave nama, tai as mielu noru jais
> naudosiuos, kada uzsukti raktu? Ar statytojas teigia, kad as neivykdziau
> kokiu nors finansiniu ar kitokiu isipareigojimu pagal sutarti?

Statytojas teigia kad tamsta atsisakėte pirkti parkavimo vietą. Ergo,
butui parkavimo vieta nepriskirta.

> Vadinasi pazeidziamos PP sutarties salygos. Namas priduotas su mokamu
> parkingu ir garazu, o apie tai sutartyje nei zodzio.

Namas priduotas su _NEBAIGTU_ garažu, su sąlyga kad jis bus užbaigtas
artimiausiu metu. STR nereglamentuoja turtinių santykių tarp sutarties
šalių.

> Ar visi mokesciai
> neturi buti aptarti pries sudarant sutarti?

tamsta nemokate už lemputės pakitimą, nes toks mokestis nenumatytas PP
sutartyje? Tęskite ...

> Jei neaptarti - mano teises
> pazeidziamos. Bustuva, pilnai ivykdzius PP sutarti, nenori perleisti
> bendrijai garazu, kurie ir numatyti pagal DP.

kodėl JŪSŲ bendrijai turi būti perleidžiamas KITŲ ASMENŲ turtas?

> Tai ka? Keiciam DP,
> irenginejam aikstele kazkur kitur, naikinam pridavimo akta? Pas ka PP
> numatytas mokamas garazas, tai viskas gerai, jie susimoka, nes taip
> numatyta.

keiskit. 100 vt aikštelė - 2 išvažiavimai, min 15m nuo stovėjimo vietos
iki langų.
Priėmimo akto niekas nenaikins, nes pridavus garažą garantuojamas STR
reglamentuojamas stovėjimo vietų skaičius butams.

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų