Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: acer
Data: 2011-06-26 13:12:10
>"ejs"  parašė naujienų news:iu6v4b$ncj$1@trimpas.omnitel.net... Gerbūvis ar
>žaidelė nėra turto vieneto priklausiniai. Pastato aplinkinė teritorija turi
>būti įrengta pagal TP, tik tokiu atveju pastatą bus galima priduoti.
>Žaidelė nenumatyta - niekas jos nestatys. Pėsčiųjų takai nenumatyti -
>niekas jų neįrenginės.

Tai gerai, palygini zeme, uzseji zolyte, gerbuvis padarytas. Yra aprasyta
kas sudaro gerbuvi. Niekas del to ir nesikabina.
Gerai, galim ir kitaip. Kur padaryta parkavimo aikstele? As nezinau nieko
apie jokius garazus, mano sutartyje apie juos nei zodzio. Jei statytojas
juos pastate ir su jais pridave nama, tai as mielu noru jais naudosiuos,
kada uzsukti raktu? Ar statytojas teigia, kad as neivykdziau kokiu nors
finansiniu ar kitokiu isipareigojimu pagal sutarti?

>anaiptol. Aikštelė ir gerbūvis perduodami pastatą prižiūrinčiai kontorai,
>jei niekas nesikeitė. Bendrijai perduodama tik ta dalis, kuri yra įrengta
>ant bendrijai priskirto žemės sklypo, bet ir ten yra niuansų.

Tai viskas ok, pastata priziuri bendrija. Perduodam bendrijai? Ka perduodam?
I svetima garaza bendrija nepretenduoja.

>sutartyje neįrašyta kad butas turi nemokamą parkavimo vietą viršuje. Q.E.D.

Vadinasi pazeidziamos PP sutarties salygos. Namas priduotas su mokamu
parkingu ir garazu, o apie tai sutartyje nei zodzio. Ar visi mokesciai
neturi buti aptarti pries sudarant sutarti? Jei neaptarti - mano teises
pazeidziamos. Bustuva, pilnai ivykdzius PP sutarti, nenori perleisti
bendrijai garazu, kurie ir numatyti pagal DP.  Tai ka? Keiciam DP,
irenginejam aikstele kazkur kitur, naikinam pridavimo akta? Pas ka PP
numatytas mokamas garazas, tai viskas gerai, jie susimoka, nes taip
numatyta.

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų