Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: acer
Data: 2011-06-26 13:53:03
"ejs"  parašė naujienų news:iu71pj$pcn$1@trimpas.omnitel.net...
>Statytojas teigia kad tamsta atsisakėte pirkti parkavimo vietą. Ergo, butui
>parkavimo vieta nepriskirta.

Kur tai parasyta?

>Namas priduotas su _NEBAIGTU_ garažu, su sąlyga kad jis bus užbaigtas
>artimiausiu metu. STR nereglamentuoja turtinių santykių tarp sutarties
>šalių.

Butent. Turtinius santykius reglamentuoja PP, o STR pasako kas turi buti
pastatyta prie pastato. Pas mane PP nenumatyta kad turiu moketi uz STR
garantuojama parkavimo vieta, kurios as rastiskai niekur neatsisakiau.

>tamsta nemokate už lemputės pakitimą, nes toks mokestis nenumatytas PP
>sutartyje? Tęskite ...

Kodel turetu? PP sutartimi as lemputes neperku..

> kodėl JŪSŲ bendrijai turi būti perleidžiamas KITŲ ASMENŲ turtas?

Niekas ir nepretenduoja, bet kaip sakei turtinius santykius reglamentuoja PP
sutartis, o statybinius STR. Jei sudaryta tokia PP sutartis, pagal kuria
duotomis salygomis neimanomas STR ispildymas, kaip spredziam? Naikinti
pridavimo akta ir padaryti taip kad butu tenkinamos PP ar naikinti PP?

>keiskit. 100 vt aikštelė - 2 išvažiavimai, min 15m nuo stovėjimo vietos iki
>langų.
>Priėmimo akto niekas nenaikins, nes pridavus garažą garantuojamas STR
>reglamentuojamas stovėjimo vietų skaičius butams.

kodel ne? Pagal galiojancias PP, tas garantavimas neimanomas, nes kaip sakei
garazai privatus turtas, o PP ju neipareigoja pirkti, o STR sako kad
parkavimo vietos turi buti.

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų