Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: ejs
Data: 2011-06-26 17:35:54
On 06/26/2011 05:17 PM, acer wrote:

> Stovejimo vietos kaip priklausinio konkreciam butui niekas ir
> nereikalauja, nebent neteisingai buvau suprastas.
> STR reikalauja, kad namui butu uztikrintas atitinkamas vietu skaicius.
> Norisi kad bendru stovejimu vietu namui butu toks kiekis, kiek yra butu,
> kuriu PP nenumatyti atskiru objektu - garazu ar parkavimo vietu
> pirkimai. Tarkim 100 butu, is ju PP su parkingais - 49. Bendrija negali
> reikalauti kad laisvu vietu butu 51 (ar netgi 51*1.2)? Aisku butu
> problema surinkti visas namo PP sutartis, bet didziaja dali imanoma.

tą turi numatyti statytojas, TP stadijoje, suformuodamas užduotį
projektuotojui. Jei name yra 100 butų, pagal tuo metu galiojantį STR jam
reikia 120 parkavimo vietų, iš kurių 3%, t,y. 4 vnt būtų prieš užtvarą,
atitveriantį garažą ar stovėjimo aikštelę. Fin.

Bendrija šioje vietoje nieko reikalauti negali ir neturi pagrindo.
Teisę įsigyti parkavimo vietą už sutartą kainą turi butų savininkai. Kad
jie kartu ir bendrijos nariai - niekam neįdomu.

> Kuo remiantis teigiama, kad pirkejas buvo supazindintas su parkavimo
> galimybemis? Sutartyje nera nei zodzio.

Sutarčių sudarymo teisė.
Pirkėjui turėjo kilti klausimas kur bus parkuojami automobiliai,
pardavėjas turėjo į šį klausimą atsakyti. Jei klausimas nekilo - gal
vistik pirkėjas nebuvo rūpestingas.

> Garazas yra visiskai atskiras objektas, neturintis jokio rysio su namu.
> Kokiu pagrindu ji priziureti?

Vot tebe raz. Kiekvienas statinys turi būti prižiūrimas. STR'ai to
reikalauja.

> Teiseta yra tai kas yra neuzgincyta.

teisėta yra tai, kas remiasi galiojančiomis teisinėmis normomis.

> Bendrijoje surenkame suinteresuotu butu sutartis, kuriose nera nieko
> kalbama apie mokamas parkavimo vietas, pateikiame irodymus, kad laisvu
> DP numatytu parkavimo vietu yra maziau negu musu sutarciu (tarkim, kad
> like vietos parduotos). Ir vis dar nera pagrindo?

DP tiksliai numatytas parkavimo vietų skaičius? Pirmą kartą girdžiu.

kadangi garažas dar nepriduotas, jūs nežinote ir negalite žinoti kiek
vietų jame parduota ;)

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų