Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: ejs
Data: 2011-06-26 12:09:19
On 06/26/2011 12:00 PM, acer wrote:

> Rasai bele rasyti? Jei siule - tai ko mes norim, viskas normaliai. Jei
> nesiule, tai persigalvojo, ko mes norim, viskas normaliai.

aš tau aiškinu ant pirštų: parkavimas pagal TP numatytas visiem namams
požeminiame garaže (ir ant jo, bet dabar yra vienas niuansas).

Kadangi garažo beveik niekas nepirko, reikia atsiimti pinigus, sukištus
į jo statybą. Štai jums ir prašom. Garažas, beje, kaipo nepriduotas
objektas vis dar yra statybų aikštelė, ir jame būti pašaliniams bei
laikyti mašinas tiks jame, tiek ant jo yra drauadžiama.

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų