Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: ejs
Data: 2011-06-26 14:07:19
On 06/26/2011 01:52 PM, acer wrote:
> "ejs" parašė naujienų news:iu71pj$pcn$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Kur tai parasyta?

PP sutartyje. O kas ten, Puškinas parašą dėjo?

> Butent. Turtinius santykius reglamentuoja PP, o STR pasako kas turi buti
> pastatyta prie pastato. Pas mane PP nenumatyta kad turiu moketi uz STR
> garantuojama parkavimo vieta, kurios as rastiskai niekur neatsisakiau.

STR numato KAS turi būti, bet nenurodo KAIP tas turi būti išpildyta.

STR reikalaujamų 1,2 stovėjimo vietos butui fizinė išraiška yra atskiras
statinys - garažas tame pačiame sklype.

> Kodel turetu? PP sutartimi as lemputes neperku..

Nes lemputės keitimas yra statinio priežiūros darbai, o visi priežiūros
darbai ir jų sumos tikrai nebuvo nurodytos PP sutartyje.

> Jei sudaryta tokia PP
> sutartis, pagal kuria duotomis salygomis neimanomas STR ispildymas, kaip
> spredziam? Naikinti pridavimo akta ir padaryti taip kad butu tenkinamos
> PP ar naikinti PP?

Jei jūsų netenkina PP sutarties sąlygos, per sutartyje numatytą laiką
jūs galite jos atsisakyti.
Problema: laikas jau senokai pasibaigęs.

sėkmės. Sklypą aikštelei jau turit?

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų