Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: acer
Data: 2011-06-26 11:46:11
Nesiule. Siule pirkti tik garaza, arba parkuoti salia namo ant garazo stogo
nemokamai. Jei nuo pradziu garazu stogas butu mokamas ir tas butu aiskiai
pasakyta, tai kodel ten 4 metus parkavom nemokamai? Nafik savininkui leisti
svetimus zmones ant savo turto parkuotis ir ji deveti nemokamai? Vel sakysi
sachmatai ir kad nezinau ko noriu? Galiu atsakyti - skaityk auksciau apie
tai kas buvo anksciau ir kas dabar pasikeite.
Beje, garazui buvo visiskai atskira preliminarioji sutartis, kaip atskiram
turto vienetui. Gal net kazkur ja rasciau.

"ejs"  parašė naujienų news:iu6m8q$ham$1@trimpas.omnitel.net...

On 06/26/2011 08:44 AM, acer wrote:

> Aplamai didziausia problema ne tame kad reikia pirkti, o tame kad apie
> tai turi informuoti is anksto, pries perkant buta.

perkant butą tau nesiūlė pirkti parkingo vietos? Netikiu.

kada šachmatų turnyras pas jus?

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų