Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: acer
Data: 2011-06-26 17:54:50

"ejs"  parašė naujienų news:iu7g4a$5hh$1@trimpas.omnitel.net...

>tą turi numatyti statytojas, TP stadijoje, suformuodamas užduotį
>projektuotojui. Jei name yra 100 butų, pagal tuo metu galiojantį STR jam
>reikia 120 parkavimo vietų, iš kurių 3%, t,y. 4 vnt būtų prieš užtvarą,
>atitveriantį garažą ar stovėjimo aikštelę. Fin.
>Bendrija šioje vietoje nieko reikalauti negali ir neturi pagrindo.
>Teisę įsigyti parkavimo vietą už sutartą kainą turi butų savininkai. Kad
>jie kartu ir bendrijos nariai - niekam neįdomu.

Bendrija valdo nama ir atstovauja visus bendraturcius. Jei dalis
bendraturciu mano kad namui nepagristai dingo parkavimo vietos, kodel
bendrija negali reikalauti kad butu atstatyta? Is savivaldybes galima
issiimti popierius apie tai kas ir kur numatyta jei bendrija neturi. O jei
bendrijos nariai pateikia duomenis bendrijai apie savo sutartis, atsiranda
reikalavimas, turintis pagrinda.

>Sutarčių sudarymo teisė.
>Pirkėjui turėjo kilti klausimas kur bus parkuojami automobiliai, pardavėjas
>turėjo į šį klausimą atsakyti. Jei klausimas nekilo - gal vistik pirkėjas
>nebuvo rūpestingas.

Pirkejas yra silpnoji puse, ir gali nezinoti visu istatymu vingrybiu.  Todel
gali nezinoti kad parkavimo vietu begant laikui gali sumazeti, ar ju is viso
nebuti. O sitas nezinojimas tiesiogiai itakoja jo ekonomine elgsena, kas
pagal mane jau is viso kelia PP sutarties teisetuma.

>Vot tebe raz. Kiekvienas statinys turi būti prižiūrimas. STR'ai to
>reikalauja.

Tai savininkas ji ir priziuri. Sutartyje apie garaza nei zodzio, kodel
pirkejas turi galvoti kad ji reikes pirziureti, o tuo labiau pirkti?

>DP tiksliai numatytas parkavimo vietų skaičius? Pirmą kartą girdžiu.
>kadangi garažas dar nepriduotas, jūs nežinote ir negalite žinoti kiek vietų
>jame parduota ;)

O mums ir nereikia. Bendrijai svarbiausia zinoti kiek ir kur laisvu
parkavimo vietu jai liks.

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų