Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: KEdas
Data: 2011-06-22 23:01:20
2011.06.22 22:35, acer rašė:
> Namo butui pagal STR'a turi priklausyti 1 vieta salia namo ir 0,2 vietos
> kazkur toliau tame paciam sklype. Todel mano vieta kazkur turi buti prie
> namo butinai.

Vieta turi būti tik numatyta ir įrengta, bet ji nebūtinai turi būti
nemokama. Skaityk STR.
STR reglamentuoja tik detaliojo planavimo sąlygas, o ne techninį
brėžinį, tad šioje vietoje savibliadybė ir VTPSI bandys apgauti.
Nesutrikite, nes ant nelegalaus DP suprojektuotas pastatas irgi yra
neteisėtas, o už tai privalo atsakyti VTPSI.

> STRai kainu nenumato, nes ne tokia ju paskirtis.
> Namas greiciausiai buvo priduotas parkingams priskiriant tas vietas ant
> stogo, nes kitur fiziskai nera. Tik vel nesprantu, kaip gali
> pridavinejant priskirti ta garaza, jei jis pats nepriduotas.

Negali.

> Arba
> priduotas uz kysius.

Greičiausiai.

> Jei keliam klausima del pridavimo teisetumo,
> panaikins pridavimo akta, namas bus statybviete, pasiulys visiems
> kraustytis lauk kol pastatys parkingus ir priduos nama? Bustuva
> subankrutuoja ir parkingu niekas nestatys, nebent patys? Kaip sakoma
> butus paliekam vejams? Ar kazka ne taip mastau.

Ne taip. Atsakinga turi būti nesukontroliavusi institucija – VTPSI ir
savibliadybė.