Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: acer
Data: 2011-06-26 12:16:26
STR'ais valstybe reguliuoja kad vidutiniuskai tokiu butu be parkingu nebutu,
kad nebutu namu be gerbuvio ir pan. Parkingu niekas neatsisake, nei
preliminariosiomis nei priedais.

Jei statytojas stato garazus ir parkingus, bet nesugeba ju irasyti net I
preliminariaja sutarti, tai ar as kaltas? Vadinasi tie garazai ne mums
skirti. Tai kur mano parkavimo aikstele prie namo ka man garantuoja STR? As
finansinius isipareigojimus pagal sutarti jau ivykdziau.

"ejs"  parašė naujienų news:iu6m44$h6s$1@trimpas.omnitel.net...

On 06/25/2011 10:52 PM, acer wrote:
> Nesuprantu taves, ar STR'as tau yra tik rekomendacinis dokumentas?
> Galima atsisakyti lifto, sildymo, gerbuvio, parkavimo vietos?

nemaišyk pastato inžinerinės sistemos su turto vieneto priklausiniais.

> Parduosi
> buta ir garantuoji kad sekanciam gyventojui parkavimo vietos nereiks?

kodėl aš turiu kažkam kažką garantuoti? Bus parduodamas butas BE parkingo.

Jei nepirkau sandėliuko rūsyje, aš turiu garantuoti kad sekančiam buto
sąvininkui jo nereiks? Briedas.

> 100 butu namas. 49 butu sutartyse perka parkavimo vietas, 51 - ne. 49
> butams irengem dedikuotas parkavimo vietas, uzdejom uzraktus, o
> likusiems irengti bendros 51 vietu aiksteles jau nebereikia?

Ne. 51 butas neturi teisės naudotis šiems butams numatytu parkingu, o
gali naudotis tik 3% "bendrų" parkavimo vietų.

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų