Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: acer
Data: 2011-06-23 16:00:42

"ejs"  parašė naujienų news:itvahg$jd5$1@trimpas.omnitel.net...

>kodėl manai kad priduotas be parkavimo vietų?
>Parkavumui pagal TP numatytas garažas, kuris yra atskiras statinys. Pagal
>jo TP, garaže vietų priduodamiems butams užtenka. 3% stovėjimo vietų yra ne
>garaže, prieš užvarą.

Ar atskiras statinys (garazas) pridavimo metu neturi buti pastatytas? As
suprantu kad jei garazas nepriduotas, tada jokiuose popieriuose kaip
uzbaigtas objektas jis ir negali figuruoti.
Kam STRuose raso kad turi buti sutvarkytas gerbuvis. Vadovaujantis tavo
logika uztenka numatyti, kad gerbuvis bus sutvarkytas. Gal ir daugiabuti
nama galima priduoti nepastatyta, uztenka tik numatyti kad bus pastatytas?

>O jei tamstai parkavimo vietos nereikia, jos ir neperki, kame proeblemos.
>Tai, kad parkavimo vieta yra numatyta, nereiškia kad ji yra nemokamas buto
>priklausinys.

Cia viskas aisku, tiesiog problema tame, kad perki buta, manai kad turi
nemokama parkavimo vieta, ja naudojiesi, po 4 metu suzinai kad jos neturi.
Jei as vienas toks buciau, viskas suprantama, mano problema, bet tokiu yra
apie 180 seimu, tai kaip sakoma imanoma ir sitaip, laukinis kapitalizmas,
bet kazkaip buvo tikimasi kad normaliam pasaulyje taip nedaroma.

Aplamai man keista.. priduotas namas, o STRo kazkas neatitinka. Cia tokiam
reikalui kiek dabar aiskeja turejo buti mazu maziausiai bendrijos sutikimas.
Gal net parasai yra klastoti. Jei sitaip, tai nezinau, kazkam labai galvos
savivaldybeje gali lekti. O savivaldybe is bustuvos atsiims zeme ir salia
namo statys kita aikstele...

--
ejs