Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: ejs
Data: 2011-06-24 11:26:45
On 06/23/2011 07:56 PM, acer wrote:
> Bendrija kiek pamenu zemes mokesti mokejo, man rodos po 25lt per metus
> mokejom, nes kaip sakot Kaunas, taip buvo sutarta su Bustuva.

kokiu pagrindu?

 > Nors namas
> siai dienai raudonu liniju tikrai neturi.

ir neprivalo turėt. Net ir negali turėt, nes raudonosios linijos nustato
gatvių ribas.

 > Aiksteles yra tikrai Bustuvos
> nuomojamoje zemeje. Dar tada klausimas - ar nera jokio mechanizmo zeme
> po namu atsiimti is Bustuvos nepaisant to, kad jie nuomojasi? Sakot
> bendrija gali pati inicijuoti detaluji plana?

per savivaldybę. Bet reikalų bus daug. Labai daug.

> Nes jie toliau savo dvasia eina.. Sako ispardave ta nauja nama, toliau
> sklype kitu imones pavadinimu statys naujus butus, ir vel ta pati
> biliberda, nes zemes jokiems namams jie neperleidzia. Nujauciu kad taip
> daro todel, kad perleidus zeme ir statant salimais nama reikes vienaip
> ar kitaip kazka derinti su pastatytu namu bendrijomis.

jei tame pačiame sklype - nereikia. Taip, tamsta teisus ;)

> Siaip ir komunikacijos eina ju zeme, ir daro ka nori.. Pvz buvo tokia
> istorija kad pastate kabeliu sulinelius ir pardave juos Meganetui, kai
> visam Kaune yra tokia praktika kad komunikaciju sulinelius valdo Teo.
> Meganetas neisileidzia I savo sulinelius Teo, todel optika namuose
> galima isivesti tik is Meganeto.

nes į kitus šulinėlius TEO nelabai įsileidžia Meganet'o?

 > Kitu sulineliu nera... Dar neaisku kaip
> padaryti su kitomis komunikacijomis.. speju kad koks vandentiekio
> vamzdis prakiurtu ir butu dideliu problemu.

Vėlgi, reikia skaityti sutartis. Vandentiekis turėjo būti perduodas
vandenims, kitaip būstuva turi gauti vandens tiekėjo licenziją. Nesakau
kad neįmanoma, bet .... vanduo atitinka higienos normas? ;)

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų