Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: ejs
Data: 2011-06-24 11:16:49
On 06/24/2011 09:45 AM, acer wrote:
> Veliausi pamastymai.
>
> STR numato parkavimo vietas kiekvienam priduoto namo butui. Jos gali
> buti mokamos, gali buti nemokamos. Taciau sudarant buto pirkimo -
> pardavimo sutarti visi mokesciai joje turi buti numatyti (tai reguliuoja
> CK), ir tas yra padaryta - labai aiskiai yra numatyta buto kaina, ji yra
> laiku sumoketa. Sutartis manes neipareigoja uz nieka papildomai moketi,
> taciau ir nedraudzia abiem pusems sutikus.

Jei man nereikalingas sandėliukas rūsyje, aš už jį nemoku, bet ir
neturiu teisės jame sandėliuoti savo uogienių.

> Nepaisant to kad puses del mokescio nesutaria, atitinkamais STR'ais
> vistiek nustatomas privalomas liftu, gerbuvio, parkavimo aiksteliu
> irengimas, t.y. visa tai kas priklauso buti pastacius ir pridavus
> daugiabuti nama. Vadinasi jie ieina I buto kaina, kadangi sutartyje
> kitaip nenumatyta. Jei sitaip nebutu, tada statytojas veliau gali
> reikalauti pinigu uz gerbuvio irengima, uz lifto irengima, uz namo sienu
> stipresni apsildinima, nes yra STRas, kuris reguliuoja silumos
> suvartojima, ir pan.

O pastatas tikrai atitinka projektavimo sąlygų sąvado išdavimo metu
galiojančius STR'us?

;)
Gal būstuva taptų sukalbamesnė?

> [...]
> tikrai nepriduotas, o namas jau priduotas, vadinasi belieka 2 atvejai:
>
> 1) pridavimas atliktas pazeidziant isatymus, kas mums leidzia is
> savivaldybes reikalauti kompensuoti nuostolius. T.y. arba nupirkti
> parkavimo aiksteles arba jas naujai irengti namo sklypui priklausancioje
> zemeje. Nes kazkaip sunkiai isivaizduoju atveji kad "jei nenoriu
> pirkti', tai "galiu ir nepirkti", kai esu uz buta ir viska kas jam
> priklauso atsiskaites, kuri savivaldybe pripazino tinkamu naudoti. Jei
> namas stovi, STRas turi buti tenkinamas be islygu.

Ne visai taip. Parkavimo vieta yra pirkėjo ir pardavėjo susitarimo
reikalas. Pardavėjas pasiūlė išsirinkti vieną ar kelias tinkančias
parkavimo vietas, kurios buvo numatytos butui, už tai sumokant sutartą
sumą. 90% butų savininkų tai padaryti atsisakė, nutardami kad parkavimo
vietos jiems nereikia. O tai reiškia kad atsiranda laisvų parkavimo
vietų, kurios buvo skirtos butui, bet kurių butų savininkams nereikia.
Ėjimas žirgu: Būstuva surenka visas sutartis, kuriose jūs atsisakote
pirkti parkavimo vietas ir nuneša į savivaldybę. Kas liktų durnas?

Primenu: parkavimo vieta yra buto priklausinys, o ne bendra pastato sistema.

> 2) pridavimas atliktas teisetai, tik aiksteles buvo numatytos kitoje
> bustuvos sklypo vietoje. Kad bustuvai nereiketu dali savo sklypo
> uzleisti musu masinoms, del patogumo buvo susitarta kad parkuojam ant
> garazo stogo ir visiems viskas tiko. Siuo atveju mes turbut galetume
> reikalauti toje pridavimo metu numatytoje vietoje parkuoti masinas
> nemokamai arba isskirti kita plota parkavimui tame paciame sklype.

kitos vietos neišskirs, nes stovėjimo vietos numatytos sklypo plane.
Kodėl jiem reikia keisti projektą?

> Bustuvai aisku niekas nedraudzia teikti papildomas paslaugas, pvz
> naktini masinu saugojima, taciau nenorintiems siu paslaugu nesaugomu
> parkavimo vietu logiskai mastant neturetu mazeti.

nereikia jiems parkavimo vietų. Juk tokia pirkimo - pardavimu sutartis?
O jei prisireikė - prašom, vietų yra.

> [...]
> statinio planuojamos tam statiniui skirto žemės sklypo ribose.
> 3.2. Jeigu nėra techninių galimybių tai padaryti ir jeigu tam
> nustatytąja tvarka pritaria savivaldybė, saugojimo ir stovėjimo vietos
> gali būti įrengtos ne toliau kaip:
> - 150 m nuo gyvenamųjų namų, prekybos ir visuomeninio maitinimo įstaigų;
>
> Taip iseina kad blogiausiu atveju aikstele bent jau 150m nuo namo turi
> buti irengta, ir mes savivaldybes to galime reikalauti. Jei pridavimas
> teisetas, tada turime teise nemokamai parkuoti toje bustuvos sklypo
> vietoje, kurioje ir buvo numatyta pridavimo metu.

teisingai. Kokiu atstumu nuo pastato yra garažas?

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų