Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-06-22 22:49:05
Ant labai prasto dailup,o kabau - newsai ir tie vos vos. Paziurek STR - kaip
ten suformuluota. Ta aikstele gal ir turi buti suprojektuota ir irengta,
taciau ar tikrai parasyta, kad ji turi buti nemokama? Esu sklypo savininkas,
statau jame statini - daugiabuti, kuris priklauso man. Po to ispardavineju
ji dalimis. Aikstele kaip ir buvo - lieka. Klausimas - kieno ji ir kas
nustato naudojimosi ja tvarka? STR'ai del aiksteliu keitesi n kartu. Tuo
paciu keitesi ir reikalavimai del parkingu perdavimo savivaldybei (kiek
pamenu savivaldybe tik teise prasyt turejo - o ar ji tai dare...). Reik
ziuret oficialius projektus IMHO ir nuosavybes dokumentus - kieno visdelto
miske konkoreziai. Be to viskas tik tuscias newsu bazaras.

"acer"  wrote in message news:ittg5h$tik$1@trimpas.omnitel.net...

Namo butui pagal STR'a turi priklausyti 1 vieta salia namo ir 0,2 vietos
kazkur toliau tame paciam sklype. Todel mano vieta kazkur turi buti prie
namo butinai.
STRai kainu nenumato, nes ne tokia ju paskirtis.
Namas greiciausiai buvo priduotas parkingams priskiriant tas vietas ant
stogo, nes kitur fiziskai nera. Tik vel nesprantu, kaip gali pridavinejant
priskirti ta garaza, jei jis pats nepriduotas. Arba priduotas uz kysius. Jei
keliam klausima del pridavimo teisetumo, panaikins pridavimo akta, namas bus
statybviete, pasiulys visiems kraustytis lauk kol pastatys parkingus ir
priduos nama? Bustuva subankrutuoja ir parkingu niekas nestatys, nebent
patys? Kaip sakoma butus paliekam vejams? Ar kazka ne taip mastau.

"VNO"  parašė naujienų news:ittf45$sgg$1@trimpas.omnitel.net...

parkuotis gali nors ir 10 metu, bet tai ne tavo vieta.
sutartyje aiskteles neminetos.
tad lieka tik isaiskinti ar namas gali buti produotas be parkingu aplamai.
t.y. skaityti ta STRa ir t.t.

o tada mestis visiems ant advokato ir aiskintis ar galima ka padaryti.

ko tais man nesitiki, kad pagal STR gali buti nulis free parkavimo vietos.
nes jei tai tiesa - tai statyti masina ant svetimo stogo negalesite.

VNO