Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: acer
Data: 2011-06-23 19:56:37
Bendrija kiek pamenu zemes mokesti mokejo, man rodos po 25lt per metus
mokejom, nes kaip sakot Kaunas, taip buvo sutarta su Bustuva. Nors namas
siai dienai raudonu liniju tikrai neturi. Aiksteles yra tikrai Bustuvos
nuomojamoje zemeje. Dar tada klausimas - ar nera jokio mechanizmo zeme po
namu atsiimti is Bustuvos nepaisant to, kad jie nuomojasi? Sakot bendrija
gali pati inicijuoti detaluji plana?

Nes jie toliau savo dvasia eina.. Sako ispardave ta nauja nama, toliau
sklype kitu imones pavadinimu statys naujus butus, ir vel ta pati biliberda,
nes zemes jokiems namams jie neperleidzia. Nujauciu kad taip daro todel, kad
perleidus zeme ir statant salimais nama reikes vienaip ar kitaip kazka
derinti su pastatytu namu bendrijomis.

Siaip ir komunikacijos eina ju zeme, ir daro ka nori.. Pvz buvo tokia
istorija kad pastate kabeliu sulinelius ir pardave juos Meganetui, kai visam
Kaune yra tokia praktika kad komunikaciju sulinelius valdo Teo. Meganetas
neisileidzia I savo sulinelius Teo, todel optika namuose galima isivesti tik
is Meganeto. Kitu sulineliu nera... Dar neaisku kaip padaryti su kitomis
komunikacijomis.. speju kad koks vandentiekio vamzdis prakiurtu ir butu
dideliu problemu.

"ejs"  parašė naujienų news:itvg50$q10$1@trimpas.omnitel.net...

2011.06.23 16:39, KEdas rašė:

> O čia kas: „Dar pastebejimas - zeme ir po pastatytais namais ir po
> garazais valstybes isnuomota bustuvai 99 metams, ir bendrijai
> nepriklauso, namai raudonu liniju neturi“?

O kas negerai? Bendrija gali inicijuoti DP, kurio tikslas - sklypų
suformavimas jos pastatui. Tik ar bendrija norės mokėti žemės mokestį,
ar Būstuva norės atsisakyti dalies nuomojamo sklypo, ar NŽT norės tą
suformuotą sklypą išnuomoti bendrijai?

> Pagal STR ne savo žemėje numatytas stovėjimo vietas galima tik jas
> įrengus. Pastato jų neįrengus priduoti negalima.

Kaunas.
Be to aikštelės yra Būstuvos nuomojamoje žemėje. Šis punktas taikomas
kai aikštelės įrengiamos už sklypo ribų, savivaldybei ar valstybei
priklausančiuose žemės sklypuose.

--
ejs