Tema: Re: Situacija del parkingo Bustuvos kvartale
Autorius: KEdas
Data: 2011-06-22 22:39:48
2011.06.22 21:27, acer rašė:
> Kalbam apie kvartala www.bustuvoskvartalas.lt Kaune.
> Pastatyti du daugiabuciai, namai priduoti, baigiamas trecias. Salia namu
> mazdaug 10m atstumu stovi pozeminiai garazai, kurie nera priduoti jau 4
> metai

Panašu, kad ir namai negalėjo būti priduoti. Ar dabar užtikrinamas STR
reikalavimas 1 butui minimum viena stovėjimo vieta, jei neskaičiuoti
nepriduotų garažų?

> buti. Tipo vietu yra, tik jas reikia pirkti. Taciau su mumis pries 4
> metus apie jokius mokescius uz parkavima nebuvo aptarta, sutartyse nieko
> nera numatyta. Visada buvo akcentuojama kad mokami bus tik pozeminiai
> garazai.

Čia jau civiliniai reikalai teisme. Man būstuvos sprendimas atrodo
beveik normalus. Išskyrus tą dalį, kad jie apmokestino BENDRĄ gyventojų
turtą. Kokią teisę jie tam turi, negi tas turtas ne bendras ir jūs jo
nepirkote?

> Dar pastebejimas - zeme ir po pastatytais namais ir po garazais
> valstybes isnuomota bustuvai 99 metams, ir bendrijai nepriklauso, namai
> raudonu liniju neturi.

Kaip tai neturi? Namams nepriklauso jokia žemė ir leistinas užstatymo
procentas yra 100%? Taip MKN nebūna.

> Kitu vietu neirengta, taciau namas priduotas
> valstybinei komisijai.

Pasidomėkite kaip jis galėjo būti priduotas be parkavimo vietų.

> Ir po viso sito jie dar pardavineja butus treciajame name ..
> Ka manot? Ar gali taip nei is sio nei is to paimti ir kaip cia tiksliau
> issireiskus "apiplesti gyventojus"? Nes dabar jauciames kaip kokie ikaitai.

Išsiaiškinkite aukščiau pateiktas detales.