Tema: Re: ivykio schema sumazinta
Autorius: Dex
Data: 2010-03-18 06:57:00
tai vat ar jis skaiciuojamas iki piko? tada taip, gaunasi, kad i si
laika  ieina ir pedalo paspaudimo laikas, nors isgirdus toki termina,
noretusi galvoti apie grynai technini stabdziu "lag'a" :) t.y kiek
atsilieka kaladeles nuo pedalo spaudimo, kas mano manymu turetu buti
gerokai maziau, nei 0,2 sekundes.Tikriausiai visgi skaiciuoja su pedalo
eiga.

Dex